Przejdź do głównej zawartości

Tag: Co jest w mojej torebce?

Witajcie kochani,


Dziś przychodzę do Was z tagiem : Co jest w mojej torebce? Nie myślałam o tym ale dostałam propozycje zrobienia i pomyślałam czemu nie. Pokaże Wam moją ukochaną i dla mnie najpiękniejszą torebkę z mojej kolekcji. Najczęściej ją noszę, a więc pokaże co w niej mam gdy ją biorę. Muszę wspomnieć jeszcze, że tą torebkę dostałam od bratowej i brata Uli i Konrada. Dziękuje ♥



1. Lusterko z House - uwielbiam.
2. Okulary przeciwsłoneczne - Może zdziwi Was to ale potrafię nosić okulary zimą. Gdy jest słońce i odbija się od śniegu łzawią mi oczy. Kupiłam je w H&M.
3. Portfel - jest bardzo wygodny i też dostałam go w prezencie ( bardzo dziękuje :) )
4. Notes i długopis - Lubię mieć zapisane to co mam do zrobienia i kupienia. Ewentualnie gdy jestem gdzieś i szybko muszę coś zapisać.
5. Futerał na słuchawki ( i słuchawki ;) ) - lubię posłuchać muzyki. Futerał, ponieważ słuchawki się tak nie plączą. 
6. Perfumy - aktualnie Escada. Cudowny zapach ♥
7. Pilniczek - mam długie paznokcie i nie znoszę gdy niestety coś się z nimi stanie, więc pilniczek konieczny.
8. Chusteczki mokre i zwykłe 
9. Telefon - wiadomo musi być.
10. Pomadka - Ostatnio najczęściej używam tej. Jest to Clinique chybby stick 04 mega melon.
11. Krem do rąk - Teraz Ted Baker, jak do tej pory najlepszy mój krem.
12. Balsam do ust - Ted Baker. To samo co o kremie mogę powiedzieć o masełku do ust.

Te 12 rzeczy mam zawsze :)

Pozdrawiam Was :* Do następnego :)



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Na początku wydawały mi się bardzo słodkie. To jednak tylko pierwsze wrażenie. Po pewnym czasie staje się nieprawdopodobnie świeże z nutą kwiatową... zupełnie jakby nie te same. Polecam zapach, który mnie aż tak mile zaskoczył.
      :*

      Usuń
  2. Fajne okulary :)

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie piękna torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę,że podobna zawartość torebeczki. Ale mi w oczy pierwsze co wpadła sama torebka - jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lakier do włosów, szczotka z lusterkiem, telefon i portfel i to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli im mniej tym lepiej :) to w sumie dobrze bo moja torba czasem jest za ciezka ale nie potrafię inaczej ; D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*