Przejdź do głównej zawartości

Sushi ♥

Hej kochani,
Dziękuje Monika ♥

Ostatnio dostałam tak bez okazji cudowny prezent od siostry... oczy mi się uśmiechnęły jak zobaczyłam,że to zestaw do sushi. Uwielbiam i jadłam już kilka razy ale sama jeszcze nie robiłam. Siostra zrobiła mi tym taką wielką radość. 

W zestawie znajduje się osiem rzeczy:


1 Pałeczki
2 Sos sojowy
3 Mata bambusowa


 4 Pasta Wasabi
5 Liście Nori
6 Młody imbir 


 7 Ocet Ryżowy
8 Ryż do sushi



Dawidowi bardzo smakowało, mi zresztą również. Myślę, że jak na początek to wyszło super. 
Nawet na pudełku jest napisane " na dobry początek".
Będę robiła jeszcze wiele razy sushi ♥
A Wy lubicie sushi ? Jadłyście ?
Polecam ten zestaw.
( w środku są jeszcze przepisy i ulotka, która prowadzi krok po kroku )

Buziaki :)


Komentarze

  1. No proszę, jakie piękne sushi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam. Powodzenia w przygotowywaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam sushi , zawsze chciałam spróbować .

    Barry-lives.blogspot.com

    Obserwacja za obserwację ? Ja juž obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam to i po tym się zraziłam. Pierwszy raz jadłam i nie smakowało ; c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To specyficzny smak i nie kazdy lubi. Tak jak pizzy z owocami morza. :)

      Usuń
  5. Ale super prezent! Tylko szkoda, że nie jadam sushi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie takie spróbuje. Ciekawe czy bym umiala zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie wiesz ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś nie mogę się odważyć spróbować sushi .:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko polecam spróbować, tylko na pierwsze nie z surowym łososiem, ponieważ można się zrazić. Ale zawsze warto próbować w ogóle by móc stwierdzić, że to nie dla mnie lub zyskać smakołyk.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale byłaś i już tak pisałaś.

      Usuń
  10. mniam mniam!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  11. mam to w domu leży już miesiąc na półce i nikt nie chce się podjąć zrobienia bo nikt nigdy u mnie w domnu sushi nie jadł :D

    Zapraszam do mnie na rozdanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny zestaw! smakowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/hallo-kitty.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/briefly-about-wedding.html
    zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*