Przejdź do głównej zawartości

Cudowny prezent

Hej kochani,

Na urodziny ( czyli w grudniu) dostałam od moich bliskich cudowne prezenty. Ale dziś pokaże tylko jeden z nich. Jak ktoś czyta mój blog dłużej to wie, że uwielbiam świece, lampiony itp. Jak zobaczyłam , że dostałam nowy kominek to się bardzo ucieszyłam ( szkoda, że nie widziałyście moje reakcji), a do tego jeszcze dostałam cudowny zestaw wosków yankee candle.

 Na kominku znajduje się napis :
 Bardzo lubię taki wzór, który jest na kominku więc tym bardziej jestem zachwycona.

Jeden z wosków udało mi się już sprawdzić. Był to zapach Snow in Love. To bardzo świeży aromat drzew z dodatkiem odświeżających nut. Nie jest bardzo intensywny, ale utrzymuje się długo w powietrzu. Dla tych, którzy szukają świeżości i takiego odświeżającego mroźnego zapachu jest idealny.
Na pewno mi uprzyjemni zimowe poranki i wieczory :)



Znacie ten zapach? Lubicie woski? A może polecacie jakiś?
Czekam na Wasze opinie ;*

Komentarze

  1. Każdy tak poleca te yankee candle, wiesz gdzie można je dostać?? :) Świeczki i inne tego typu rzeczy tworzą taki przytulny klimat w mieszkaniu :D

    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akuarat dostałam w prezencie ale u mnie np w Tomaszowie sa te woski w mydlarni pojedynczo a tak to mozna zamowic na stronie tej firmy i innych. Tylko zapach wtedy kupujesz w ciemno i nie zawsze sie nam spodoba wiec pieniążki wyda sie nie potrzebnie.

      Usuń
  2. Ależ wspaniały prezent. Też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten kominek, ja osobiście nie przepadam za świecami zapachowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chętnie przygarnęła taki prezent. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie prezent idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominek boski !!! A co do wosków tż je uwielbiam a ty dostałaś niezłą tubę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od jakiegoś czasu myślę nad zakupem wosków i kominka, chyba niedługo to zrobię :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te woski, muszę znów kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Such nice candles! Love the text on it :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam woski z tej firmy, a ten prezent to super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kuszą mnie te woski, czytałam o nich same pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też kuszą te woski a słyszałam same pozytywy. Chyba dziś wybiorę się je kupić :D a no i kominek kupie mam nadzieje ze znajdę równie ładny jak twój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny prezent ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Woski są magiczne :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy nowy wpis? Częściej wstawiaj bo nie moge się doczekać:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop