Przejdź do głównej zawartości

Małe zakupy

Hej kochani,

Nie wiem jak Wy ale ja mam dziś cudowny dzień. Zebrało się u mnie w domku trochę rodziny. Przyjechali na moje imieniny. Uwielbiam gdy jest tyle śmiechu i tyle tematów i nie możemy się nagadać.
Jednak wpis nie o tym, ponieważ chciałam Wam pokazać dzisiaj dwie rzeczy, nowości jakie ostatnio udało mi się kupić. Szukałam ciągle jakiejś fajnej tacy i wreszcie znalazłam. Jest piękna i ma świetny napis. Również po promocji trafiły mi się zakolanówki z cudownym wykończeniem koronki. A ja uwielbiam koronkę więc musiałam je mieć.


Taca kosztowała 20 zł. 

Zakolanówki nie pamiętam ile kosztowały ale na pewno nie więcej niż 10 zł.
Obie rzeczy kupione były w pepco.

Do następnego :*

Komentarze

  1. śliczna taca i jakie piękne zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Pepco są świetne rzeczy :) Dopiero co się tam obkupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Pepco *__* śliczne są te zakolanówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ALeż cudowne zdjęcia ! <3 Nie mogę się napatrzeć - widzę mega talent :)
    Z przyjemnością dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam tacę z pepco z serduszkiem, ale ta też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy i piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy i zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! <3

    ---------------
    Zapraszam do siebie! Dopiero zaczynam ;) lovefun-jula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa, muszę ją mieć. Jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.