Przejdź do głównej zawartości

Wreszcie śnieg !

Hej kochani,

Nie jestem miłośniczką zimy ale co to za zima bez śniegu. Brakowało go w święta. Wreszcie gdy teraz spadł śnieg można poczuć co to za pora roku. Sama się sobie dziwie ale się bardzo cieszę z tego powodu. Miałam dzień wolny od pracy i Dawid również, więc wybraliśmy się na zdjęcia. Brakowało mi takiej sesji zdjęciowej. Było mnóstwo radości i wyszło kilka fajnych zdjęć. Do tej pory trzyma mnie ten pozytywny nastrój.
U Was jest śnieg?










Komentarze

  1. uwielbiam sesje w śniegu, a Ty wyglądasz przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. *miłośniczką

    Ja też jestem bardziej zwolenniczką lata, jednak lepiej że śnieg leży niż jest tak szaro-buro na dworze. :) Piękną masz kurteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat kocham zimę! Tak długo czekałam na śnieg i u mnie też w końcu jest ^-^ szkoda tylko że zaczął topnieć, bo jeśli się nie oziębi, to będzie niedługo straszna ciapa.

    http://yozizira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia;)
    u mnie jest wielka plucha,a wczoraj taki ładny śnieg padał..


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też jest śnieg i bardzo się z tego powodu cieszę :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też, niestety :d świetne zdjęcia!

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia świetne. Ja nienawidze sniegu. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne zdjęcia !:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tęsknię za latem :(

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia:) Widać że super się bawiłaś przy ich robieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, aż sama bym chciała pójść na taką sesję :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz śliczne włosy i w ogóle śliczna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Również brakowało mi śniegu w święta :) Cudowne zdjęcia :D Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia przepiękne. Ja również nie lubię zimy, no chyba, że można w śniegu poszaleć ;)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kurtka, jeśli mogę spytać to gdzie ją kupiłaś? :)

    ----------
    Głupio tak się reklamować, ale dopiero zaczynam, więc serdecznie do siebie zapraszam http://aalutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.