Przejdź do głównej zawartości

New Year's Eve

Hej kochani,

Wczoraj obiecałam, że dziś dodam post ze stylizacją na sylwester. A więc jestem. Jak już wspominałam są cekiny, koronka i tiul. Jutro ubiorę szary top z cekinami a do tego biało-czarną  spódniczkę. Ma ona urocze koronkowe wykończenie. Zdecydowałam się na dodatki w kolorze granatu oraz kremowy pasek.
Myślę, że tworzy to wszystko fajną stylizacje na sylwester.


Jutro raczej będę z Wami na telefonie więc nie uda mi się wstawić postu. Dlatego też :
Życzę Wam Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku 
z marzeniami o które warto walczyć, 
z radościami którymi warto się dzielić, 
z przyjaciółmi z którymi warto być i 
z nadzieją bez której nie da się żyć! ♥

Dziękuje, że jesteście ze mną i odwiedzacie nadal mój blog oraz komentujecie :*


~A teraz lecę zajadać się pysznymi słodkościami jakie dostaliśmy z Dawidem od moich rodziców na święta
( jeszcze nie zjedliśmy ^^) i obejrzymy sobie jeszcze jakiś film.




Komentarze

  1. świetna stylizacja :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będziesz świetnie wyglądała, a na początku myślałam, że to jest razem i to sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja!
    Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka urocza <3
    szczesliwego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz ;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! ;) jeśli możesz to kliknij w duży napis "BLUZA TUTAJ, PROSZĘ O KLIKNIĘCIA" w najnowszej notce :) byłabym wdzięczna!
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz :))

    Szczęśliwego Nowego Roku,
    Pozdrawiam
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz :D
    Szczęśliwego Nowego Roku .!
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna sukienka :D zapraszam do mnie http://believe-in-your-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

black&silver

Hej kochani,

Dziś mam dla Was jeszcze stylizację w klimacie letnim, ale to ostatnia w tym roku. Przygotowuję teraz moją garderobę na jesień. Chowam rzeczy letnie a wyjmuje sweterki, bluzy, lekkie kurtki i płaszczyki itp. Tymczasem zobaczcie stylizację. Ogólnie jak patrzę na te zdjęcia to tęsknie za tym ciepłem i latem ale mimo wszystko cieszę się na jesień i zimę. Pokazuję ten strój w dwóch wersjach - buty sportowe i na koturnie. Która wersja Wam się bardziej podoba?








crop top - Zara spodnie - h&m buty - adidas / local shop