Przejdź do głównej zawartości

Stylizacja: jeans i bordo ♥

Hej kochani,

Przez długi okres czasu kolor bordowy towarzyszy mi w wielu stylizacjach. Ale nic nie poradzę uwielbiam ten kolor. Dziś są to legginsy. Jest to prezent od mojej bratowej i brata. Założyłam do nich asymetryczny sweterek ombre oraz żeby nie było nudno kamizelkę jeansową. Dobrze się czuje w tej stylizacji.
A Wam jak się podoba?


 Wielkimi krokami zbliża się sylwester, a więc jutro pokażę Wam stylizację na tegoroczny sylwester.
Nowy Rok trzeba przywitać z '' błyskiem ''. Będą cekiny, koronka oraz tiul.
A Wy już wiecie co ubrać ? 
U mnie postanowienia noworoczne już prawie wypisane a u Was?

Komentarze

  1. Świetna stylizacja:) Też lubię bordo:)
    Ja jeszcze nie wypisałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrana stylizacja. :D Kamizelka dobrana świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie <3

    obserwuję i liczę na to samo :)

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! Wyglądasz super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. :) A ja jeszcze nie wiem co założę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:)
      trzeba pomyśleć:*
      ale jak na sylwester przystało coś z brokatem lub cekinami ;)

      Usuń
  6. Jeju śliczna stylizacja *.*
    Obserwuję :)

    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jeszcze nie ma postanowień ale kreują się w głowie.;) Stylizacja piękna, a legginsy są po prostu cudne! ;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Sobotni spacer

Hej kochani,

W weekend pojawiło się słoneczko. Korzystając z tego, że mieliśmy wolną sobotę wybraliśmy się na spacer. Cudownie tak spacerować gdy wreszcie pojawiła się taka pogoda. Zostawiam kilka zdjęć ze spaceru. Przy okazji możecie zobaczyć moją stylizację.





Kurtka- Sinsay Bluza - Zara Spodnie - Sinsay Plecak - Reserved