Przejdź do głównej zawartości

Wietrznie...

Hej kochani,

Korzystam z okazji, że jest prąd i zaglądam do Was. Słyszałam, ze mnóstwo rodzin nie ma prądu w Polsce. U mnie przez jakiś czas nie było ale teraz jest. A u Was bardzo wieje ?
Ja dziś miałam trochę załatwień na mieście to ledwo stałam na chodniku musiałam się mocno zapierać nogami. Jeszcze sypał śnieg to nic nie było widać. Nie mogłam się wtedy doczekać kiedy wrócę do domu i wejdę pod ciepły kocyk i napije się gorącej herbaty . Mimo, że byłam ciepło ubrana to i tak było mi zimno (brr...).


Miłego przytulnego wieczoru Wam życzę :*

Komentarze

  1. u mnie na szczeście jest prad :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście mam prąd! Oby tylko do mnie to nie doszło, to najgorsze co może być!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie straszna zawieja,ale na całe szczęście prądu dziś nie brakło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, bardzo wietrznie, do tego jeszcze śnieg, a miejscami nawet lód. Aż się nie che wychodzić z domu.
    Wzajemnie miłego wieczoru ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    sysiakowo.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie strasznie wieje, ale prąd na szczęście mam cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przez te zawieje i śnieg skrócili mi lekcje! ale to w sumie dobrze haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Straszny wiatr. Prądu kilka razy nie było : c
    Śliczna ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujemy? Ja już :) http://maia-maii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiatr u mnie jest straszny O.o
    Wyglądasz rewelacyjnie! ; D

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, a ja się odwdzięczę : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Weselny klimat

Hej kochani,


Ostatnio byłam na weselu i z racji tego chciała Wam pokazać kilka zdjęć ( w tym też stroju). Jedzonko było pyszne i brzuch pękał, a nogi bolały od tańca.Wesele było jak najbardziej udane. Nie zrobiłam wiele zdjęć na sali, ponieważ nawet nie było zbytnio na to czasu. 






Szybkie zdjęcie z Dawidem i jego siostrą :
Samochód młoda para miała piękny:
Na deser były lody:
 Były pyszne drinki:
Na koniec jedno z poprawin:

Super Power Mezo Serum Aktywne serum nawilżające na dzień/noc

Hej kochani,

Ostatnio stałam się wielbicielką marki Bielenda. Kupiłam sporo produktów i na żadnych się jeszcze nie zawiodłam. Dziś mam dla Was coś do cery, a mianowicie krem i serum Super Power Mezo Aktywne serum nawilżające na dzień/noc. Kiedyś nie używałam żadnego serum a nawet nie wiedziałam nic o działaniach tego typu produktów. Teraz bardzo lubię ten rodzaj produktu i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niego.Serum działa lepiej niż krem ale nie ma jednak właściwości ochronnych, dlatego po aplikacji serum i tak musimy nałożyć krem.  A teraz zapraszam do opisu i recenzji tych produktów:


OPIS PRODUCENTA:SERUM-
Profesjonalny kosmetyk do każdego rodzaju cery, również suchej, odwodnionej i wrażliwej. Zawiera maksymalną 100% dawkę koncentratu KWASU HIALURONOWEGO SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI Odczuwalna poprawa nawilżenia 98% Wyraźnie młodszy wygląd skóry 83% Testy IN VIVO przeprowadzone pod nadzorem lekarzy dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 6 tygodni wykazał…

Flower

Hej kochani,

Chciałam Wam na szybko pokazać moją stylizacje z soboty. Postawiłam na spodnie w kwiaty, które są najważniejsze w tej stylizacji. Ale, żeby nie było zwyczajnie założyłam letnie ponczo z frędzlami. Jak Wam się podoba?




Zapraszam również na instagram @mmarti122