Przejdź do głównej zawartości

Stylizacja :Szaro i Trochę zieleni.

Hej kochani,

Za oknem, szaro-biało ale świeci słońce, może jeszcze dziś uda mi się zrobić zdjęcia na dworze. Również szarość występuje w moim stroju, ale jest również i trochę zieleni.
Strój prosty ale żeby nie było tak nudno akcentu nadaje pasek. Na takie chłodne dni najbardziej lubię ciepłe swetry, a ten do takich należy. Połączony z zielono-czarnym topem i czarnym legginsami. Buty jedne z moich najcieplejszych z futerkiem w środku ♥




buty- no name ( lokalny sklep), legginsy - H&M, top- gina, 
pasek- orsay, sweter- no name

  Do następnego:* 

Komentarze

  1. ładny look, świetny kardigan!

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja!: )

    OdpowiedzUsuń
  3. mega wygladasz! Masz sliczne wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne buty *.* Ogólnie, bardzo ciekawa stylizacja :)

    Zapraszam do brania udziału w konkursie ! Zasady są bardzo proste :)
    Buziaki :**

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny sweterek, uwielbiam krój waterfall :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasek faktycznie nadaje akcent. :D Też mam buty ocieplane od środka, tylko, że barankiem.:D Śliczny zestawik. :*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielone akcenty ożywiają ten strój. Świetnie to wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i w tak prostu sposób Twoje włosy zrobiły się rude :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciepła, a zarazem lekka stylizacja. Bardzo fajnie wygląda ten przedłużany sweter;-) pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super buciki :D świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie szare stylizację z nutką kolorowego dodatku. Grunt żeby było ciepło o tej porze roku. Fajne buty masz na sobie.


    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz długie włosy :)

    mogła byś kliknąć u mnie na blogu w baner sheinside?
    to tylko kilka sekund zaimuję, odwdzięcze się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahah nasze buty < 3 :D
    Ty masz zielone czy brązowe? ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz ♥

Popularne posty z tego bloga

Kolejne zmiany...

Hej kochani,



Miałam częściej odwiedzać Was tutaj. Ale były kolejne zmiany w moim życiu (w pracy) i jeszcze trochę szykuje się zmian (remonty itp.). Ale te zmiany, które będą nie powodują brak czasu. Dodatkowo teraz pracuję w innych godzinach co spowoduje, że będę mogła zająć się na dobre blogowaniem. Ale tym razem wiem to na pewno... i wiem, że to się uda. Jest to jeden z moich celów na ten rok.



Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;*
Hej kochani,
Zauważyłam ostatnio, że brakuje mi bardzo blogowania. Ale było kilka zmian i sytuacji, które pochłonęły mój wolny czas i przede wszystkim też energię. Nowa praca, której grafik jest naprawdę różny. Ponieważ pracuję w sklepie odzieżowym Sinsay, a więc weekend też się wlicza. Spowodowało to, że na początku nie mogłam się ogarnąć. Ciągle byłam zmęczona. Ale wracam do żywych i do blogowania. Myślę, że się uda. Przyzwyczaiłam się do tego trybu życia i znalazłam sposób by mieć w miarę na wszystko czas. Miłego dnia i buziaki. Do następnego;* 

Body splash H&M

Hej kochani,

Jeśli chodzi o black friday to nie szalałam z zakupami. Ale w moje ręce wpadły mgiełki z H&M. Ich zapach mnie urzekł. A długość utrzymywania zapachu na ciele bardzo zadowalający. Naprawdę byłam mile zaskoczona i serdecznie polecam.


Jasno-różowe opakowanie jest o zapachu malin i ma najbardziej świeżo słodki zapach. Kremowe opakowanie jest o zapachu karmelu ale nie jest bardzo słodki. Ostatni mocno różowy jest o zapachu wanilii i ten najbardziej mi się podoba. Zapachy ogólnie delikatne i nieduszące więc jeszcze raz polecam.